Werkwijze budgetcoaching
Intakegesprek
Tijdens dit vrijblijvende (meestal telefonische) gesprek van ongeveer 45 minuten maken we een eerste inventarisatie van uw situatie en stellen we vast wat uw hulpvraag is. Op basis daarvan bepalen we wat ik voor u kan doen.
Als u het fijner vindt kunt u ook eerst uw situatie via e-mail uitleggen.
Plan van aanpak
Op basis van de intake, uw wensen en aanvullende informatie maak ik een plan voor het te volgen traject.
Uitvoering
Uitvoering van de werkzaamheden volgens het plan van aanpak. We gaan nu echt aan de slag met verzamelen van papieren, opzetten / aanpassen van uw thuisadministratie en het verdere traject.
Nazorg
De afrondende fase van het traject. U bent weer zelfredzaam en het contact wordt afgebouwd. Uiteraard kunt u altijd terecht voor vragen.
Tarieven
Particulieren
Het vrijblijvende intakegesprek is gratis.
Daarna geldt een uurtarief van € 55.
Het inschakelen van een budgetcoach verdient zichzelf vaak op korte termijn weer terug. Denk maar aan de extra kosten die een niet betaalde rekening met zich meebrengt en de besparingen of extra inkomsten die u kunt realiseren.
Als u in loondienst bent kunt u misschien een vergoeding van uw werkgever krijgen voor budgetcoaching. Een vertrouwelijk gesprek met personeelszaken of een vertrouwenspersoon is hiervoor een goede start.
Werkgevers
Voor werkgevers geldt een uurtarief van € 65 (excl. BTW) voor individuele budgetcoaching.
Voor voorlichting of training is het tarief afhankelijk van de overeengekomen opdracht (maatwerk).